پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

مشارکت سياسي در چهارمحال و بختياري همواره بالا بوده است

کد خبر: 83469 تاریخ انتشار: 1398/11/28
نمایش: 2200
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به در پيش بودن انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، گفت: مردم اين استان در دوره‌هاي مختلف انتخابات حضور حداکثري و مشارکت سياسي بالايي داشته‌اند.

اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش اين استان افزود: شرکت در انتخابات يک وظيفه ديني، ملي و انقلابي است و مردم با حضور حداکثري در پاي صندوق‌هاي راي اين وظيفه خود را تاکنون به خوبي انجام داده‌اند.

وي با بيان اينکه اين دوره از انتخابات از حساسيت‌هاي بالايي برخوردار است، تصريح کرد: با توجه به هجمه‌هاي دشمن در راستاي تضعيف حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي، ضروري است تا با شور و نشاط‌بخشي به انتخابات اين فتنه دشمن را خنثي کنيم.

عباسي ادامه داد: همه اقشار جامعه از جمله فرهنگيان نيز نقش مهمي در شور و نشاط‌بخشي به انتخابات دارند و از سوي ديگر در کم و کيف برگزاري انتخابات با مجريان انتخابات همکاري مي‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب براي حضور در رقابت يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، تصريح کرد: از اين تعداد ۷۰ نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.

عباسي از پيش‌بيني ۷۳۷ شعبه اخذ راي در اين استان خبر داد و گفت: از اين تعداد ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سيار است.

وي همچنين تعداد واجدين شرايط راي دادن در اين استان را ۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: از اين تعداد ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

عباسي خاطرنشان کرد: تمهيدات لازم براي برگزاري يک انتخابات سالم، رقابتي و حداکثري در استان فراهم شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07