پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

معاون اول رييس جمهوري پيگير آمادگي چهارمحال و بختياري در برابر سيلاب شد

کد خبر: 83536 تاریخ انتشار: 1398/12/06
نمایش: 2846
اخبار
معاون اول رييس جمهوري در ارتباط تلفني با استاندار چهارمحال و بختياري پيگير آمادگي چهارمحال و بختياري در برابر سيلاب پيش‌رو شد.

اسحاق جهانگيري روز سه‌شنبه در تماس تلفني با اقبال عباسي در خصوص ميزان آمادگي مديريت ستاد بحران چهارمحال و بختياري در  برابر سيلاب پيش‌رو به گفت و گو پرداخت و بر حفظ اين آمادگي تا پايان رفع خطر سيلاب تاکيد کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين گفت و گوي تلفني با اشاره به احتمال وقوع پديده سيلاب در استان گفت: تمامي نيروهاي عضو شوراي هماهنگي مديريت اين استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند و براي مقابله با هرگونه سيلاب احتمالي ناشي از اين موج بارندگي در چهارمحال و بختياري ۴۲ گروه راهداري، ۲۹۷ دستگاه انواع ماشين‌آلات، ۴۶۰ نيروي انساني،  ۲۰ پايگاه جمعيت هلال احمر و ۵۳ پايگاه اورژانس ۱۱۵ در استان به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

اقبال عباسي تاکيد کرد: علاوه بر آماده‌باش شوراي هماهنگي مديريت چهارمحال و بختياري براي مقابله با پديده احتمالي جاري شدن سيلاب در اين استان، مرخصي تمامي اعضاي اين شورا لغو شده است.

وي افزود:با توجه به پيش‌بيني‌هاي هواشناسي مبني ورود سامانه بارشي پر قدرت به چهارمحال و بختياري تخليه دو روستاي "محمودآباد" و دره‌شيخ‌عالي" شهرستان کوهرنگ با فوريت انجام شد.

عباسي تصريح کرد: با توجه به تاکيد فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان، لايروبي سريع رودخانه‌هاي اين استان در دستورکار قرار گرفت.

استاندار چهارمحال و بختياري براي مديريت ميداني کاهش خطرات ناشي از سيلاب و آماده‌سازي امکانات و زيرساخت‌هاي کوهرنگ در برابر سيل احتمالي در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه به عنوان فرمانده ستاد مديريت بحران، روز سه‌شنبه در اين شهرستان مستقر شد.

اقبال عباسي، به همراه جمعي از مديران عضو ستاد مديريت بحران و ۳ تيم کاري ، در شهرستان کوهرنگ تا پايان رفع خطرات سيلاب پيش‌رو مستقر خواهد بودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07