پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

لغو مرخصي مديران دستگاه اجرايي تا پايان فروردين‌ماه

کد خبر: 83554 تاریخ انتشار: 1398/12/14
نمایش: 2852
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از لغو تمامي مرخصي‌هاي مديران دستگاه‌هاي اجرايي در استان تا پايان فروردين‌ماه خبر داد و گفت: مديران در صورت ضرورت براي درخواست مرخصي بايد با هماهنگي نسبت به انتخاب جانشين اقدام کنند.
اقبال عباسي ۱۴ اسفندماه در جلسه ستاد پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا در چهارمحال و بختياري در خصوص کنترل مبادي ورودي و خروجي استان، اظهار کرد: اختيارات لازم به فرمانداران شهرستان‌ها داده شده است تا در صورت لزوم با همکاري دانشگاه علوم پزشکي نسبت به اين موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به ساعات آغاز به کار ادارات در اين ايام، افزود: در حال حاضر ساعات آغاز به کار ادارات ساعت ۹ صبح است در صورت نياز به تغيير اين ساعت در جلسات آينده ستاد پيشگيري از کرونا ويروس تصميم‌گيري و به ادارات ابلاغ مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: برپايي کمپ‌هاي گردشکري، اسکان موقت مسافران، برپايي چادرها در پارک‌ها ممنوع است و هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نيز بايد با رعايت تمامي پروتکل‌هاي بهداشتي اقدام به پذيرش مسافران کنند.

استاندار تاکيد کرد: مهمانان نوروزي در استان کنترل و در صورت لزوم قرنطينه شده و همچنين هر گونه نشست عمومي بدون مجوز ممنوع خواهد بود.

عباسي از لغو تمامي مرخصي‌هاي مديران دستگاه‌هاي اجرايي در چهارمحال و بختياري تا پايان فروردين‌ماه خبر و توضيح داد: مديران در صورت ضرورت براي درخواست مرخصي بايد با هماهنگي نسبت به انتخاب جانشين اقدام کنند، اين تصميم براي شرايط بحراني آينده در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري با تأکيد بر تأمين و ذخيره‌سازي اقلام خوراکي و بهداشتي مردم، گفت: بايد تمامي پيش‌بيني‌هاي لازم براي اين موضوع صورت بگيرد تا در آينده و در هر شرايطي با مشکل تأمين اقلام اوليه مواجه نشويم.

وي يادآور شد: تمامي کتابخانه‌ها، مدارس، کلاس‌هاي آموزشي، سالن‌هاي ورزشي، سالن‌هاي مطالعه خصوصي و تمامي مکان‌هايي که امکان تجمع افراد وجود دارد تا اطلاع ثانوي تعطيل است و با متخلفان برخورد مي‌شود.

عباسي با اشاره به شناسايي هرچه سريعتر انبارهاي احتکاري در سطح چهارمحال و بختياري، تأکيد کرد: با محتکران اقلام بهداشتي با شدت برخورد شود و اقلام احتکاري در کوتاه‌ترين زمان ممکن در اختيار دانشگاه علوم پزشکي و شبکه توزيع قرار بگيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص کمبود ماسک و برخي از اقلام بهداشتي در سطح بازار، توضيح داد: در حال حاضر در شرايط خاصي قرار داريم، بنابراين اولويت ما اختصاص اين اقلام به کادر درماني و پزشکي است، همچنين نياز است سازمان صمت، تعزيرات حکومتي و دستگاه‌هاي بازرسي نسبت به تشديد نظارت و بازرسي از مراکز عرضه اقلام دارويي و بهداشتي اقدام کنند.

وي با بيان اينکه در حال حاضر امن‌ترين مکان براي افراد خانه است، عنوان کرد: از شهروندان درخواست مي‌شود حتي‌الامکان تا  ۱۰ روز آينده در خانه بمانند و از تردد در مکان‌هاي عمومي خودداري کنند.

عباسي در پايان با تأکيد بر حفظ آرامش در جامعه، توصيه کرد: نبايد اجازه دهيم نگراني به جامعه منتقل شود، ايثار و فداکاري در شرايط فعلي معنا پيدا مي‌کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07